Thursday 30 May 2013

幫網友 Gun 做的 USB Y-Cable 和 12V + 9V 線性牛

上星期, 因為在某論壇登了一則廣告, 有不小網友之後找小弟查詢有關訂做線性牛事宜. 這幾天都忙過不停的回答網友們的查詢. 當中, 有小數網友經查詢後都"夠膽"找小弟代為DIY. 以下便介紹幫網友 Gun 兄做的線性牛和 USB 線.

他的要求不複雜(但要求十分高), 他要兩個電壓輸出, 一個12V給他的解碼,另一個輸出給他的9V 器材.


做法和之前的大致相同, 不重複了, 以下是完成的模樣:




另外, 他也向小弟問到有關 "Y" 型USB線, 剛好我之前做了一條(給自己使用), 於是便借了我的USB Y線給他.前天, 他找我說都想我替他做一條, 但要1米(我的只有0.8米)

材料, mundorf silver-gold 0.5mm 1M x 4

 穿好 telfon tube
包好銅屏蔽

 合體成Y-型線
 穿上第2層銅屏蔽
 穿上蛇皮
 差不多完成

 2013-05-25至29, 共花了三天

3 comments:

  1. 你好, USB 線有四條芯, 兩條係 data, 一條係 ground, 一條係 +5V, data 本身都要用條 "ground" 做 reference point, 所以最少要有3條芯。

    市面上有USB入的 DAC 或 DDC 分兩種, 一種可以不用5V (即三條芯可以了), 一種要用5V(即要晒四條芯)。上面的Y-cable就係俾D一定要四條芯先work的dac用。佢一邊有一個插,是插DAC/DDC,另一邊是有兩個插,黑色的插是有三條芯(data+, data-, ground),另一個紅色的插是有兩條芯(+5V,ground).

    咁點解唔做一條直線,四去四?因為Gun兄佢有一個比電腦靚的供電,用左Y-cable可以將個電同data分開兩個source.

    ReplyDelete
  2. 你是那一位"顧客"呀?哈哈。

    ReplyDelete
  3. 哦。。。都唔知,算啦,你下次同我講

    ReplyDelete